Thursday, September 14, 2006

شیوه جدید کشتار آزادیخواهان، یا اعدام به روش نوین!

در فاصله زمانی کمتر از دو ماه دو زندانی سیاسی مقاوم در زندانهای جمهوری اسلامی به قتل رسیدند. ابتدا اکبر محمدی و همین چند روز پیش یار مقاوممان ولی الله فیض مهدوی.
دو قتل پی در پی در یک فاصله زمانی کوتاه و به شیوه تقریبا متشابه! این دو اسیر در بند بر اثر ایست قلبی در زندان جان باختند. این خبری بود که مامورین اعدام خواستند به خورد مردم بدهند. یعنی هر دوی این یاران مقاوممان که ما در جریان مقاومتهای شجاعانه آنها قرار داریم به یکباره و پشت سر هم دچار حمله و ایست قلبی گشته اند.
بدون شک از نظر افکار عمومی و جهانیان این اخبار که از سوی رژیم جمهوری اسلامی در مورد قتل این اسیران اعلام شده است کاملا مردود و غیر قابل قبول میباشد. جهان بکرات شاهد بوده است که این رژیم قرون وسطایی به چه جنایات و اقدامات شنیع و رذیلانه ای برای از بین بردن انقلابیون دست زده است.
و اما این دو قتل پی در پی هشداریست به نیروهای اپوزیسیون که وزارت جهنمی اطلاعات رژیم، شگرد و شیوه ی جدیدی را در از بین بردن نیروهای اپوزیسیون آغاز کرده است.
بسیاری از نیروهای اپوزیسیون، اعم از سازمانها و سایتها و شخصیتهای سرنگونی طلب بکرات به آغاز یک قتل عام و نسل کشی دیگ از سوی رژیم بر علیه انقلابیون در بند هشدار داده بودند. ما دیدیم که رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی برای آغاز این مرحله از نسل کشی از مجاهد در بند حجت قهرمان آغاز نمود. حجت زمانی را بدار کشید و خبر اعدام وی را منتشر نمود تا رعب و وحشت را در بین مردم بگستراند. اما وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که یکی از با تجربه ترین شبکه های امنیتی دنیا در طراحی و اجرای وحشیانه ترین وشنیع ترین نوع قتلهای سیاسی و کشتار انسانها میباشد این بار برای گریز از فشارهای بیشتر بین المللی دست به اجرای روشی نوین و شیادانه تر زده است.
قتل در اثر ایست قلبی ویا سایر امراض طبیعی. امروز اکبر و ولی را ایست قلبی دادند تا فردا ببینیم چه کسی را با چه نوع بیماریی از بین ببرند.
به یاد گفته دوست مبارزی افتادم که میگفت در آخرین سری بازجویی هایش؛ مامور وزارت بد نام اطلاعات به وی گفته بود ، که تو فکر نکن که ما تو را اعدام خواهیم کرد تا دیگران از تو شهید و اسطوره بسازند! بلکه به شکلی تو را از بین خواهیم برد که در نظر همگان تو یک عنصری باشی که به مرگی طبیعی و یا حتی بد تر از این مثل یک معتادی که از تزریق زیادی مواد کشته شد به نظر بیایی!!!
این را باید باور داشته باشیم و حتما هم باور داریم که رژیم جمهوری اسلامی و وزارت قتل و آدمکشی اش از اجرا و بکار گیری هیچ راه غیر انسانی و آخوند پسندانه ای ابا نخواهد داشت تا چند صباحی بیشتر به عمر انگلی و ننگینش ادامه دهد. این رژیم ضد بشری شیوه های بسیاری را تا به حال آزمود و بد بختانه در حین هر کدام از این مراحل هزاران هزار عزیز و پاکترین فرزندان این خلق جان عزیزشان را از دست دادند. از اعدامهای دسته جمعی و خیابانی در سال سیاه 60 تا قتل عام کورکورانه و جنون آمیز 67 و از ترورهای خارج کشوری تا قتلهای زنجیره ای آزادیخواهان در داخل کشور و هم اکنون نیز با استفاده از ایست قلبی و طبیعی جلوه دادن علت مرگ.
بر اپوزیسیون و همه نیروهای سرنگونی طلب هست که متحدا این شیوه جدید اعدام را در نظر افکار عمومی جهان افشا نماییم واز جهانیان استمداد یاری جهت نجات جان سایر زندانیان سیاسی بطلبیم!
بشتابیم که تا فردا عزیزی دیگر را با ایست قلبی از میان ما بر ندارند!
یاد اکبر محمدی و ولی الله فیض مهدوی شهدا ی سرفراز راه آزادی و قربانیان توطئه جدید وزارت بد نام اطلاعات جمهوری اسلامی همیشه گرامی باد.

مسعود ابراهیم نژاد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home